۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۸
کد مطلب : ۱۸۹۰۰
رئیس پلیس کشور:

نیروی انتظامی در خط مقدم جبهه احیای امربه معروف قرار دارد

سردار اسماعیل احمدی مقدم، در صبحگاه مشترک یگان های نمونه انتظامی چهارمحال وبختیاری گفت: نیروی انتظامی در خط مقدم جبهه احیای امربه معروف قرار دارد.
نیروی انتظامی در خط مقدم جبهه احیای امربه معروف قرار دارد
به گزارش جهان بین نیوز به نقل از خبرگزاری بسیجT فرمانده ناجا در بدو ورود به شهرکرد با حضور در گلزار شهدای این شهر و قرائت فاتحه به مقام والای اسوه های ایثار و مقاومت ادای احترام کرد و سپس در صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی استان حاضر شد.

سردار اسماعیل احمدی مقدم، در حاشیه صبحگاه مشترک یگان های نمونه انتظامی چهارمحال و بختیاری نیز به پرسش های چند نفر از خبرنگاران استان ازجمله خبرنگار بسیج پیرامون فریضه امربه معروف و نهی از منکر پاسخ دادند.

این مقام مسئول، با اشاره به فریضه امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه اصلی نیروی انتظامی است که باید در سه مرحله عملی، زبانی و در مرحله آخر برخورد جدی با ظالمان انجام گیرد.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، با بیان اینکه این نیرو در خط مقدم جبهه احیای امر به معروف قرار دارد،‌ اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر مراتب مختلفی نظیر رفتاری و زبانی دارد؛ ولی حکومت و نظام اسلامی و به صورت ویژه " پلیس" مجری برخورد با قانون شکنان و متجاوزان به حقوق مردم و بر هم زنندگان امنیت جامعه می باشد.

احمدی مقدم، ارتقاء سلامت اداری و بهبود روش ها را از اصول راهبردی نیروی انتظامی در تحقق اهداف توسعه ای برشمرد و پاکی از آلودگی ها را‌ لازمه اجرای درست وظایف در سازمانی دانست که با فساد مبارزه می کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در نوسازی ساختار، ابزار، تاسیسات دانش و فناوری و گفتمان قدم هایی برداشته شده است. وی هدف از سفر به استان چهارمحال وبختیاری را ارزیابی نیروی انتظامی استان دانست و گفت: تا کنون 10 استان مورد ارزیابی قرار گرفته است که استان چهارمحال وبختیاری در بین استان های برتر قرار دارد.

احمدی مقدم با اشاره به بالا بودن ضریب امنیت در استان چهارمحال و بختیاری افزود: جرائم در استان چهارمحال وبختیاری کم است و این استان در تمامی فعالیت‌های خود ارتقا و رشد چشمگیری داشته است که این موجب رضایت مردم استان شده است.

رژه یگان های نمونه انتظامی از دیگر بخش های صبحگاه امروز با حضور سردار احمد مقدم، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در شهرکرد بود.

انتهای پیام /
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۴۷:۳۲

12 Feb 2020